Un locșor al nostru…

Image

Cred că toți ne-am gândit la un moment dat cum ar arăta …locul în care ne-am simți…noi..Locul acela care strigă din fiecare colțișor numele “proprietarului”….nu mă refer aici să avem numele scris pe pereți…în momentul în care intri în încăpere să vezi buchețelul de flori de toamnă “imortele” pe care l-ai luat de la mamaia din colț într-o zi de luni mohorâtă în drum spre muncă…să iți vezi scaunul/fotoliul/șezlongul preferat colorat sau nu, cu multe pernuțe sau doar cu o paturică, cu picioare sau cu șine pentru balans…să ai cărțile preferate la îndemână, ceainicul în formă de căsuța plin cu ceai aromat și dulceag.

Și toate fiind la locul lor să visezi liniștit în colțisorul tău, să iți creezi o lume a ta, o lume care te va ajuta tot timpul să evadezi din realitatea neprimitoare.

Oare daca am putea să ne creăm realitatea, chiar am ști ce e bine pentru fiecare dintre noi?Oare ne cunoaștem atât de bine încât să fim capabili să ne creăm o lume în care sa ne simțim “noi”, în care să ne simțim în largul nostru în orice împrejurare creată, sau cu orice persoană întâlnită?O lume în care să nu existe relații de conveniență, asta mi-aș dori eu, dar este foarte posibil ca această lume pe care mi-aș crea-o să nu fie cea mai bună pentru mine.

Și cred că  dacă ne gândim cu o sinceritate profundă, ne-am da seama că nu am fi capabili să creăm o lume mai bună decât realitatea pe care o trăim, și asta pentru că sunt convinsă că fiecare întamplare din viața fiecăruia dintre noi are un declanșator ascuns undeva în timp și prin urmare fiecare faptă a noastră va avea un efect, iar acest efect se traduce prin întâmplările ce ne dau bătăi de cap:)

Dar să lăsăm meditația asupra propriei ființe și să ne revenim cu această imagine care ne conduce către visare..Este suuuper să visezi…și gratis:)

408488_323724581060871_2097813455_n

N.


Leave a Reply

