Aș fugi cu tine în lume

72347_317565008365450_1419058445_n

Da, este un gând care mă bântuie din când în când. Bine, recunosc. De multe ori! Este un clișeu? Si ce dacă? Vreau să facem scufundări în Maldive, apoi să ne batem cu zăpadă în Alpi, sa mă înveți să schiez, eu să stau bosumflată când mă cerți că nu sunt atentă. Vreau să ajungem în Laponia și să ii faci cunoștință cu Moș Crăciun copilului din mine. Recunoaște, si copilul din tine își dorește asta!

A, da! Și mai vreau să urcăm pe Machu Picchu și tu să mă înnebunești cu toate poveștile despre incași, de care ești atât de fascinat.Apoi o să dăm o fugă până la Cascadele Iguazu, daca tot sunt aproape. O să zburăm în continuare către Bali și trebuie să mă duci și într-un templu budist, să uităm de tot pentru cateva zile și să fim doar noi cu gândurile noastre.

Nu o să ratăm nici Noua Zeelandă, stai liniștit. Trebuie să facem cunoștință cu Hobbiton, Mordor, Gondor și Rivendell. La câte maratoane am facut de Lord of the Rings, ar fi și pacat! Și vreau să vedem împreună apusul de soare în Ibiza. Nici un alt apus nu se compară, o sa vezi.

Și ca să nu zici că mă gândesc numai la mine, te las pe tine să alegi următoarele destinații!🙂

I.


One response to “Aș fugi cu tine în lume

Leave a Reply

